pages

Sunday, August 8, 2010

I fell asleep with a braid in my hair so this morning it's all wavy and cute. I wish I could wake up with hair like this every morning and I hope it doesn't take five seconds for it to get ruined.

Today is work day. Working on Sundays is usually quite okay. I mean, obviously there's things I'd rather do but... we get paid twice as much on Sundays than on week days so yeah, that's quite lovely.

After work it's soccer time. Watching today's game at Mikkaela's place. Yesterday she sent me a text telling me to 'come hungry'... and this morning she sent me another one saying 'are you still on a diet?' LOL. I'm excited now cause I gave up that diet months ago! ;)

1 comment:

  1. låter rätt awesome! Hoppas du får en lajbans fotbollskväll, haha, du måste meddela mig vad hon bjöd på sen, en blir ju lite nyfiken! haha! D:
    Själv ska jag på gudstjänst, hallelujah, känns ju sådär kul, HAHA jo, bara jag får sjunga så är jag nöjd! Och sen blire kåldolmar, vilket jag aldrig ätit förut.. hjälp gud nåde mig. Eller vad säger man? Ska jag behöva gå och bli sådär frälst som jag alltid brukar bli nu eller? HAHAH ikväll pratar du med en super religiös kvinna called Joline. POOO!
    detta blev minsann en lång kommentar, jisses amalia! JAg var ute me dbusan innan med, det regnade. KORVAR!

    ReplyDelete