pages

Monday, August 16, 2010

i think i'm losing my mind

These freaking mood swings I have should be illegal. I haven't been feeling good today at all. I've been dizzy. I don't know how to explain it, at time it sort of felt like my head was inside this bubble and like I couldn't breathe. I'm obviously stressed out about something. Probably what I was talking about in my last entry. The future. Time's slipping by so fast and I just feel stressed out. It goes up and down. Like a roller coaster. One second I'm feeling awful and the next second I'm calm. Today's been extreme. I left my cell phone at home and I NEVER leave without it. I could barley speak to costumers (or co workers) because I was stuttering and stumbling on my words. I probably would have forgotten my head somewhere if it wasn't attached to my body. Blahhhhh!

I need vacation!!!!!

2 comments:

  1. bajsa på min fis Kim! Allt löser sig, i promise! (Svar ja, det är kul att vara lite internationell! Då kanske vissa förstår vad jag snackar om, hiho! Tänkte nästan skrivit "Poo on my fart" nyss, men insåg att folk kommer fatta vad jag skrev då. Alltså dom från typ US and A)
    Well, allt löser sig! I morgon drar vi till ullis och gör det osäkert!

    ReplyDelete
  2. Rumpa att man inte kunde skriva längre kommentar än sådär! f-f-f-faaaail! well. Jag kom visst på att jag skrev bajsa på min fis på engelska ändå, så folk kommer trots allt förstå. Förlåt :$ haha >:
    Jo men somsagt, imorgon far Ullis illa ut när kimmers och julle är back on track! Sen blir gbg även det osäkert pga oss.
    Allt fixar sig, ta bara en dag i taget och fokusera inte för mycket på framtiden! Heller inte på det som en gång vart, för då tycker man att man kunde gjort allt så mycket annorlunda. Du är bäst! Ps. I love you <3

    ReplyDelete